Online Supermarkten logo
Online Supermarkten logo

Supermarkt ervaringen

Lees ervaringen van anderen over hun online supermarkt

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over boodschappen bestellen bij de supermarkten in Nederland. Je kunt hier alle reviews doorlezen over online boodschappen doen, maar je kan hier ook de reviews per supermarkt selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een de boodschappenservice van een supermarkt, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze.

Zeker als je nog twijfelt om een bestelling bij een supermarkt te plaatsen, kunnen reviews je vaak verder helpen. Veel mensen zijn je namelijk al voor gegaan en bestellen (met regelmaat) de boodschappen online en laten ze thuis bezorgen of halen de boodschappen zelf op. 

Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met bijvoorbeeld de levering van je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van de betreffende supermarkt. 

Ik bestel regelmatig de boodschappen bij AH, in ieder geval een paar keer maand de grote boodschappen. Dan hoef ik af en toe alleen nog tussendoor naar de winkel voor wat kleine verse dingen. Ik ben tevreden over de service op AH. Soms wel jammer dat ze boodschappen raar inpakken (chips onderop in de krat?!). Maar na het melden van een klacht daarover lossen ze dit altijd op. Ook jammer dat bepaalde producten soms online niet leverbaar zijn. Nog een nadeel? Ik moet nog steeds ongeveer een week van te voren bezorgdatum inplannen, anders zit het vol. Dat is niet altijd goed te plannen in een druk gezin, dus ik hoop dat ze in de toekomst de opties rondom bezorgen nog wat uitbreiden. Verder ben ik zeer tevreden!

Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik haal mijn boodschappen altijd grotendeels bij de jumbo vandaar dat ik ook online bestelde, maar wat een slechte service en website zeg! Een bestelling wijzigen is blijkbaar heel ingewikkeld want als ik producten toe gevoegd of verwijderd had dan was het even later weer zoals het daarvoor was. 13 minuten wachten voordat je eindelijk door de klantenservice geholpen word en dan word je er van verzekerd dat je bestelling goed aangepast is en je niet terug hoeft te bellen en blijkt dat niet zo te zijn want ik krijg 2 verschillende mails met verschillende bestellingen. Dus weer super lang moeten wachten voordat je iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Wat een ramp! Ik bestel hier denk ik niet vaker.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Gabriëlla
cijfer:
6
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Beroerde service in vergelijking met andere boodschappendiensten. Je selecteert een tijdslot, dat wordt bevestigd, maar vervolgens wordt er geenszins binnen dat tijdslot geleverd maar uren later. Ben je dan inmiddels niet meer thuis krijg je een boete 'omdat je je niet aan de overeenkomst hebt gehouden'.....

Supermarkt PLUS Consument avatar
Bernhard
cijfer:
3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Voor mij een uitkomst picnic. Echt een aanrader. Goede service. Geen bezorgingskosten.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Kitty
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Afgelopen vrijdag 22 -09-2017 heb ik voor het eerst online boodschappen besteld en zaterdagavond zijn alle boodschappen geleverd. Het was perfect in orde. De Bezorger is een hele vriendelijke, nette, fatsoenlijke lieve jongen/man, Ik ga hier heel vaak gebruik van maken, wat een luxe zeg. Die bezorger moeten jullie koesteren albert Heijn, hij is echt het visite kaartje van jullie.

Supermarkt Albert Heijn Consument avatar
karin doolhof
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Toch maar een geprobeerd om online boodschappen te doen bij de Jumbo. Ik had niet zoveel tijd dus dan even snel online dacht ik. Dat viel best tegen. Of nou ja het online bestellen zelf gaat verder allemaal prima, maar het kost toch best wel wat tijd om alles bij elkaar aan te klikken in je winkelmandje. In de supermarkt zelf gooi je alles sneller in je kar omdat je zo makkelijk door alle paden heen loopt. Online moet je toch wel even alles goed in je hoofd hebben. Om een lang verhaal kort te maken, het is allemaal gelukt en toen ze het kwamen brengen was het ook wel fijn om te merken dat je zelf helemaal niet met die boodschappen hoefde te slepen. Ga ik dit nog een keer doen? Ja ik denk het wel, maar dan even rustig een keer op zondag als ik er even goed de tijd voor kan nemen.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Marit
cijfer:
9
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Voor mij een echte uitkomst ik heb sowieso een hekel aan boodschappen doen. Daarom gewoon makkelijk alles in het online winkelmandje stoppen en thuis laten bezorgen. Als ik AH een tip mag geven dan is dat alleen dat ze wat beter hun best mogen doen met optimalisatie van inpakken. Soms zitten dingen echt raar ingepakt, maar dat zal wel aan hun interne logistiek liggen.

Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik heb al behoorlijk wat boodschappen gedaan via Appie. Ik ben tevreden over de manier van bestellen. Soms is het jammer dat bepaalde aflever momenten al vol zitten. Over de bezorgers (tot nu toe enkel mannen) ben ik over het algemeen ook tevreden. Vriendelijk en ze brengen het tot in de keuken. Ik voel me haast een klein beetje schuldig om anderen al mijn boodschappen te zien sjouwen, maar ik betaal er tenslotte ook voor. De app op de tablet heb ik nog niet geprobeerd.

Service
Prijs
Assortiment
Totaal