Online Supermarkten logo
Online Supermarkten logo

Supermarkt ervaringen

Lees ervaringen van anderen over hun online supermarkt

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over boodschappen bestellen bij de supermarkten in Nederland. Je kunt hier alle reviews doorlezen over online boodschappen doen, maar je kan hier ook de reviews per supermarkt selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een de boodschappenservice van een supermarkt, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze.

Zeker als je nog twijfelt om een bestelling bij een supermarkt te plaatsen, kunnen reviews je vaak verder helpen. Veel mensen zijn je namelijk al voor gegaan en bestellen (met regelmaat) de boodschappen online en laten ze thuis bezorgen of halen de boodschappen zelf op. 

Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met bijvoorbeeld de levering van je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van de betreffende supermarkt. 

Mijn ervaring met Butlon is zeer positief. Ik vind het hier leuk (LEES: eindelijk goedkoop!!!) boodschappen doen. Je koopt groot in en bepaalde producten zijn dan wel op de datum, in werkelijkheid is dit nog weken houdbaar. Zo bespaar ik lekker veel geld. Voorlopig bestel ik hier zo ongeveer elke maand veel voorraad. Dan ik in ieder geval iets besparen in deze tijden. Volgens mij zijn er elke maand nieuwe aanbiedingen.

Supermarkt Butlon Consument avatar
Eef
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik ben tevreden over Flink. Snelle bezorging (meestal wel binnen een kwartier) en daar gaat het mij om. Vooral als ik wat vergeten ben of we spontaan een borrel plannen. Prijs van de producten komt wel overeen met de andere supermarkten maar voor de grote boodschappen bestel ik alles bij Albert Heijn.

Supermarkt Flink Consument avatar
Marielle
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik kijk elke week waar de beste aanbiedingen zijn en daar bestel ik online. Dus ook met regelmaat bij de Jumbo. Ook vaak vlees voor de barbecue in de zomer bestel ik bij de Jumbo in de aanbieding. Service is goed.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Inge
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bespaar veel tijd met het doen van de boodschappen via de site van Albert Heijn. Sinds een poosje heb ik daarom ook een bezorgbundel en dan worden nu mijn boodschappen altijd op dezelfde dag / tijd bezorgd. Dat vind ik erg fijn. Ik maak ook lijstjes aan in mijn account, zodat ik snel producten kan toevoegen. Af en toe krijg je ook een gratis product bij je bestelling, daar hou ik van. Ik heb een keer een verkeerd product ontvangen in mijn bestelling, en dat regelt AH dan heel goed. Je krijgt het bedrag gewoon terug bij je volgende bestelling.

Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik heb laatst voor de 1e keer boodschappen besteld bij Coop. Ik dacht laat ik dat eens proberen naast mijn ervaring bij Albert heijn online. Groot voordeel vind ik dat je geen bezorgkosten hoeft te betalen boven de 70 euro. Wel jammer dat je de bestelling na afloop niet meer kunt wijzigen. En het assortiment is wat kleiner online. Wel goede aanbiedingen kunnen bestellen dus mijn ervaring is positief.

Supermarkt Coop Consument avatar
Maria
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik ben om. Het heeft even geduurd, maar inmiddels bestel ik elke week mijn weekboodschappen bij de Jumbo hier om de hoek. Ik ervaar heel veel voordelen en eigenlijk heb ik ook niet veel te klagen. Een keer kapot pak melk gehad, maar dat werd prima opgelost. Ik kies veel aanbiedingen en vul dat aan met de producten die ik elke week bestel.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Kristel
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik heb 1 keer iets besteld nu. Mijn bestelling was er binnen 10 minuten, dus top. Dat waren 6 producten, maar 1 product ontbrak (vergeten?). Op zich nu geen groot probleem. Maar ik probeerde contact te leggen met de klantenservice daarover, maar dat valt niet mee. Inmiddels gelukt, maar daar moet je dus veel moeite voor doen. Dat is jammer. Ik ga het binnenkort nog een keer proberen voor een eerlijker beeld.

Supermarkt Gorillas Consument avatar
Ilse
cijfer:
7.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik ben tevreden over de hoogvliet. Ik vind dit eigenlijk de fijnste supermarkt. Bestellingen kloppen nu na een paar keer steeds. Ook veel aanbiedingen gekocht. Volgende keer ga ik een keer mijn boodschappen afhalen, kijken of dat ook bevalt.

Supermarkt Hoogvliet Consument avatar
Sofie
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel met regelmaat boodschappen. De laatste paar keer merk ik dat verse producten best krap op de houdbaarheidsdatum zitten bij albert heijn en daar ben ik niet blij mee. Als ik dan teveel verse groenten (sla, roerbakgroenten etc) koop, dan is het soms maar 2 dagen houdbaar. Terwijl ik voor een week de boodschappen probeer te doen. Daarom probeer ik nu ook Picnic en Jumbo een paar keer uit.

Supermarkt Albert Heijn Consument avatar
Ineke
cijfer:
7.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel al tijden wekelijks mijn boodschappen bij de plaatselijke coop. Heel fijn. Ik heb altijd boven de 70 euro aan boodschappen dus hoef ook geen bezorgkosten te betalen. Tevreden ben ik over de service en elke week kan ik weer veel producten uit de folder bestellen. Dat scheelt toch aardig elke keer.

Supermarkt Coop Consument avatar
Suus
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal
Ga naar pagina: