Online Supermarkten logo
Online Supermarkten logo

Supermarkt ervaringen

Lees ervaringen van anderen over hun online supermarkt

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over boodschappen bestellen bij de supermarkten in Nederland. Je kunt hier alle reviews doorlezen over online boodschappen doen, maar je kan hier ook de reviews per supermarkt selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een de boodschappenservice van een supermarkt, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze.

Zeker als je nog twijfelt om een bestelling bij een supermarkt te plaatsen, kunnen reviews je vaak verder helpen. Veel mensen zijn je namelijk al voor gegaan en bestellen (met regelmaat) de boodschappen online en laten ze thuis bezorgen of halen de boodschappen zelf op. 

Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met bijvoorbeeld de levering van je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van de betreffende supermarkt. 

Ik zou heel graag mijn boodschappen bestellen via Deen want ik zie altijd goede aanbiedingen. helaas bezorgen ze net niet bij mij thuis. Jammer. Wat ik wil heel regelmatig bestel zijn de bloemen. Die kunnen wel overal bezorgd worden. Het is echt een enorme doos met hele mooie bloemen voor 20 euro. Gratis bezorging dus daarmee ben ik echt blij.

Supermarkt Deen Consument avatar
Els
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel al een poosje bij mijn PLUS de boodschappen. Ik ben tevreden want ik hoefde hierdoor niet naar de winkel tijdens Corona gedoe. En eigenlijk gaat het altijd goed. Op tijd en maar 1 keer kapot product ontvangen maar netjes opgelost. Ik blijf dus voorlopig bestellen.

Supermarkt PLUS Consument avatar
Roelie
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Inmiddels ook ervaring met boodschappen bestellen bij Jumbo. Het bestellen ging gemakkelijk en met wat actieproducten erbij werden alle boodschappen gratis bezorgd. Echter... de boodschappen kwamen niet op de afgesproken tijd. Gebeld met de klantenservice en ze waren onderweg, zelfs nog na 21.00 uur 's avonds. Uiteindelijk kregen we de boodschappen rond 21.30 uur thuis. Dat was bijna een uur later dan de afgesproken tijd. Een hele aardige bezorger was het, dat wel. We kregen extra korting (-8 euro) omdat hij zo te laat was. Dat maakte deze eerste ervaring meteen weer wat positiever. Maar voorlopig probeer ik ook andere supermarkten nog eens uit.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Evi
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel tegenwoordig steeds vaker online bloemen bij Deen. Al verschillende mensen blij gemaakt met een mooi boeket. De bloemen bleven lang mooi en worden gratis bezorgd. Goede prijs / kwaliteit verhouding vind ik. Boodschappen bij Deen zou ik ook graag bestellen, maar ik woon net buiten het bezorggebied. Voorlopig bestel ik dus alleen nog bloemen hier.

Supermarkt Deen Consument avatar
Jora
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Eindelijk aan de beurt bij Picnic (we hebben even op de wachtlijst gestaan) maar inmiddels kunnen we boodschappen bestellen hier. We zijn tot nog toe tevreden. Erg klantvriendelijk. Vandaag bestellen, morgen in huis bevalt ook erg goed. Bij AH lukte dat vaak niet. Enig minpuntje is dat het assortiment nog niet zo groot is als bijv. AH. Maar wel voordeliger dus dat werkt weer compenserend.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Anke
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestelde eerst mijn boodschappen bij AH maar tegenwoordig steeds vaker bij Deen. Gratis bezorging is voor mij hier een groot voordeel. Bovendien heeft Deen ook steeds vaker goede acties en steeds meer keus in producten.

Supermarkt Deen Consument avatar
Sophie
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Voor mij was afgelopen dinsdag 19 november 2019 de eerste keer dat er bij mij boodschappen bezorgd werd. Alles werd netjes in zakken naar boven gebracht en de vriendelijke bezorger legde uit welke boodschappen gekoeld waren en welke diepvries. Ik ben zeker tevreden.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Martine
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Het is bijna onmogelijk om boodschappen te bestellen.Het is echt niet te doen. Ga dan ook maar naar een ander winkelketen.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
H.Ruyters
cijfer:
5
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

De 1e x ging goed(pick up). De 2e x een drama. De helft zat er niet bij. Ik Jumbo bellen, alles gezegd wat er mistte. Ze kwamen de gemiste dingen wel bezorgen. Wat denk je????? Andere dingen. ...zucht. Laat maar dacht ik .Dit heeft toch geen zin op deze manier? Ik zou het ook heel fijn vinden als er een kassabon bij zit. En niet een dag er na, via de mail.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Reekers
cijfer:
5
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel regelmatig de boodschappen bij AH, in ieder geval een paar keer maand de grote boodschappen. Dan hoef ik af en toe alleen nog tussendoor naar de winkel voor wat kleine verse dingen. Ik ben tevreden over de service op AH. Soms wel jammer dat ze boodschappen raar inpakken (chips onderop in de krat?!). Maar na het melden van een klacht daarover lossen ze dit altijd op. Ook jammer dat bepaalde producten soms online niet leverbaar zijn. Nog een nadeel? Ik moet nog steeds ongeveer een week van te voren bezorgdatum inplannen, anders zit het vol. Dat is niet altijd goed te plannen in een druk gezin, dus ik hoop dat ze in de toekomst de opties rondom bezorgen nog wat uitbreiden. Verder ben ik zeer tevreden!

Service
Prijs
Assortiment
Totaal
Ga naar pagina: