Online Supermarkten logo
Online Supermarkten logo

Supermarkt ervaringen

Lees ervaringen van anderen over hun online supermarkt

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over boodschappen bestellen bij de supermarkten in Nederland. Je kunt hier alle reviews doorlezen over online boodschappen doen, maar je kan hier ook de reviews per supermarkt selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een de boodschappenservice van een supermarkt, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze.

Zeker als je nog twijfelt om een bestelling bij een supermarkt te plaatsen, kunnen reviews je vaak verder helpen. Veel mensen zijn je namelijk al voor gegaan en bestellen (met regelmaat) de boodschappen online en laten ze thuis bezorgen of halen de boodschappen zelf op. 

Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met bijvoorbeeld de levering van je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van de betreffende supermarkt. 

Veel is online niet leverbaar. Afgelopen zaterdag ALLE tomatenblokjes niet leverbaar. Bij de klantservice zeggen ze niet waarom dat zo is, alleen dat ze de klacht doorgeven. Ook bonussen zijn vaak niet verkrijgbaar. We zouden graag een andere supermarkt proberen.

Supermarkt Albert Heijn Consument avatar Foto weergeven
Gerrit
cijfer:
6.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik ben HEEL tevreden over Jumbo thuis bestellen.Ik ben 80 jaar en bestel de boodschappen altijd voor 2 weken,Met een goede vriezer gaat dat best.De tussen door dingen zo als fruit koop ik een keer per week zelf. Jumbo verpakt alles netjes.Koel bij koel en Bevroren ook weer apart. De mensen die de boodschappen brengen zijn zeer vriendelijk. Kortom , Dit blijf ik zo doen,Het bevalt ,PRIMA.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Rini Gros
cijfer:
9
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

producten slecht vindbaar online. Eerder online geleverde producten zijn niet te vinden, onduidelijk of ze niet meer verkocht worden of op zijn. Aan de aanvang van de boodschappen in het mandje stonden mijn vorige boodschappen (van vorige data) nog vermeld en die waren niet van het scherm te krijgen. Op het advies van jullie klantenservice heb ik ze toen een voor een moeten verwijderen. Ik ga nu eerst albert heyn proberen want dit is te frusterend.

Supermarkt Hoogvliet Consument avatar
janine van engelen
cijfer:
7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik zou heel graag mijn boodschappen bestellen via Deen want ik zie altijd goede aanbiedingen. helaas bezorgen ze net niet bij mij thuis. Jammer. Wat ik wil heel regelmatig bestel zijn de bloemen. Die kunnen wel overal bezorgd worden. Het is echt een enorme doos met hele mooie bloemen voor 20 euro. Gratis bezorging dus daarmee ben ik echt blij.

Supermarkt Deen Consument avatar
Els
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel al een poosje bij mijn PLUS de boodschappen. Ik ben tevreden want ik hoefde hierdoor niet naar de winkel tijdens Corona gedoe. En eigenlijk gaat het altijd goed. Op tijd en maar 1 keer kapot product ontvangen maar netjes opgelost. Ik blijf dus voorlopig bestellen.

Supermarkt PLUS Consument avatar
Roelie
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Inmiddels ook ervaring met boodschappen bestellen bij Jumbo. Het bestellen ging gemakkelijk en met wat actieproducten erbij werden alle boodschappen gratis bezorgd. Echter... de boodschappen kwamen niet op de afgesproken tijd. Gebeld met de klantenservice en ze waren onderweg, zelfs nog na 21.00 uur 's avonds. Uiteindelijk kregen we de boodschappen rond 21.30 uur thuis. Dat was bijna een uur later dan de afgesproken tijd. Een hele aardige bezorger was het, dat wel. We kregen extra korting (-8 euro) omdat hij zo te laat was. Dat maakte deze eerste ervaring meteen weer wat positiever. Maar voorlopig probeer ik ook andere supermarkten nog eens uit.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Evi
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel tegenwoordig steeds vaker online bloemen bij Deen. Al verschillende mensen blij gemaakt met een mooi boeket. De bloemen bleven lang mooi en worden gratis bezorgd. Goede prijs / kwaliteit verhouding vind ik. Boodschappen bij Deen zou ik ook graag bestellen, maar ik woon net buiten het bezorggebied. Voorlopig bestel ik dus alleen nog bloemen hier.

Supermarkt Deen Consument avatar
Jora
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Eindelijk aan de beurt bij Picnic (we hebben even op de wachtlijst gestaan) maar inmiddels kunnen we boodschappen bestellen hier. We zijn tot nog toe tevreden. Erg klantvriendelijk. Vandaag bestellen, morgen in huis bevalt ook erg goed. Bij AH lukte dat vaak niet. Enig minpuntje is dat het assortiment nog niet zo groot is als bijv. AH. Maar wel voordeliger dus dat werkt weer compenserend.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Anke
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestelde eerst mijn boodschappen bij AH maar tegenwoordig steeds vaker bij Deen. Gratis bezorging is voor mij hier een groot voordeel. Bovendien heeft Deen ook steeds vaker goede acties en steeds meer keus in producten.

Supermarkt Deen Consument avatar
Sophie
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Voor mij was afgelopen dinsdag 19 november 2019 de eerste keer dat er bij mij boodschappen bezorgd werd. Alles werd netjes in zakken naar boven gebracht en de vriendelijke bezorger legde uit welke boodschappen gekoeld waren en welke diepvries. Ik ben zeker tevreden.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Martine
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal
Ga naar pagina: