Online Supermarkten logo
Online Supermarkten logo

Supermarkt ervaringen

Lees ervaringen van anderen over hun online supermarkt

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over boodschappen bestellen bij de supermarkten in Nederland. Je kunt hier alle reviews doorlezen over online boodschappen doen, maar je kan hier ook de reviews per supermarkt selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een de boodschappenservice van een supermarkt, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze.

Zeker als je nog twijfelt om een bestelling bij een supermarkt te plaatsen, kunnen reviews je vaak verder helpen. Veel mensen zijn je namelijk al voor gegaan en bestellen (met regelmaat) de boodschappen online en laten ze thuis bezorgen of halen de boodschappen zelf op. 

Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met bijvoorbeeld de levering van je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van de betreffende supermarkt. 

Ik bestel tegenwoordig steeds vaker online bloemen bij Deen. Al verschillende mensen blij gemaakt met een mooi boeket. De bloemen bleven lang mooi en worden gratis bezorgd. Goede prijs / kwaliteit verhouding vind ik. Boodschappen bij Deen zou ik ook graag bestellen, maar ik woon net buiten het bezorggebied. Voorlopig bestel ik dus alleen nog bloemen hier.

Supermarkt Deen Consument avatar
Jora
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Eindelijk aan de beurt bij Picnic (we hebben even op de wachtlijst gestaan) maar inmiddels kunnen we boodschappen bestellen hier. We zijn tot nog toe tevreden. Erg klantvriendelijk. Vandaag bestellen, morgen in huis bevalt ook erg goed. Bij AH lukte dat vaak niet. Enig minpuntje is dat het assortiment nog niet zo groot is als bijv. AH. Maar wel voordeliger dus dat werkt weer compenserend.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Anke
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestelde eerst mijn boodschappen bij AH maar tegenwoordig steeds vaker bij Deen. Gratis bezorging is voor mij hier een groot voordeel. Bovendien heeft Deen ook steeds vaker goede acties en steeds meer keus in producten.

Supermarkt Deen Consument avatar
Sophie
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Voor mij was afgelopen dinsdag 19 november 2019 de eerste keer dat er bij mij boodschappen bezorgd werd. Alles werd netjes in zakken naar boven gebracht en de vriendelijke bezorger legde uit welke boodschappen gekoeld waren en welke diepvries. Ik ben zeker tevreden.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Martine
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Het is bijna onmogelijk om boodschappen te bestellen.Het is echt niet te doen. Ga dan ook maar naar een ander winkelketen.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
H.Ruyters
cijfer:
5
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

De 1e x ging goed(pick up). De 2e x een drama. De helft zat er niet bij. Ik Jumbo bellen, alles gezegd wat er mistte. Ze kwamen de gemiste dingen wel bezorgen. Wat denk je????? Andere dingen. ...zucht. Laat maar dacht ik .Dit heeft toch geen zin op deze manier? Ik zou het ook heel fijn vinden als er een kassabon bij zit. En niet een dag er na, via de mail.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Reekers
cijfer:
5
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel regelmatig de boodschappen bij AH, in ieder geval een paar keer maand de grote boodschappen. Dan hoef ik af en toe alleen nog tussendoor naar de winkel voor wat kleine verse dingen. Ik ben tevreden over de service op AH. Soms wel jammer dat ze boodschappen raar inpakken (chips onderop in de krat?!). Maar na het melden van een klacht daarover lossen ze dit altijd op. Ook jammer dat bepaalde producten soms online niet leverbaar zijn. Nog een nadeel? Ik moet nog steeds ongeveer een week van te voren bezorgdatum inplannen, anders zit het vol. Dat is niet altijd goed te plannen in een druk gezin, dus ik hoop dat ze in de toekomst de opties rondom bezorgen nog wat uitbreiden. Verder ben ik zeer tevreden!

Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik haal mijn boodschappen altijd grotendeels bij de jumbo vandaar dat ik ook online bestelde, maar wat een slechte service en website zeg! Een bestelling wijzigen is blijkbaar heel ingewikkeld want als ik producten toe gevoegd of verwijderd had dan was het even later weer zoals het daarvoor was. 13 minuten wachten voordat je eindelijk door de klantenservice geholpen word en dan word je er van verzekerd dat je bestelling goed aangepast is en je niet terug hoeft te bellen en blijkt dat niet zo te zijn want ik krijg 2 verschillende mails met verschillende bestellingen. Dus weer super lang moeten wachten voordat je iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Wat een ramp! Ik bestel hier denk ik niet vaker.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Gabriƫlla
cijfer:
6
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Beroerde service in vergelijking met andere boodschappendiensten. Je selecteert een tijdslot, dat wordt bevestigd, maar vervolgens wordt er geenszins binnen dat tijdslot geleverd maar uren later. Ben je dan inmiddels niet meer thuis krijg je een boete 'omdat je je niet aan de overeenkomst hebt gehouden'.....

Supermarkt PLUS Consument avatar
Bernhard
cijfer:
3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Voor mij een uitkomst picnic. Echt een aanrader. Goede service. Geen bezorgingskosten.

Supermarkt Picnic Consument avatar
Kitty
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal
Ga naar pagina: