Online Supermarkten logo
Online Supermarkten logo

Supermarkt ervaringen

Lees ervaringen van anderen over hun online supermarkt

schrijf zelf een review

Lees hier alle reviews over boodschappen bestellen bij de supermarkten in Nederland. Je kunt hier alle reviews doorlezen over online boodschappen doen, maar je kan hier ook de reviews per supermarkt selecteren. Heb je zelf goede of slechte ervaringen met een de boodschappenservice van een supermarkt, schrijf dan zelf ook een review en help andere consumenten met hun keuze.

Zeker als je nog twijfelt om een bestelling bij een supermarkt te plaatsen, kunnen reviews je vaak verder helpen. Veel mensen zijn je namelijk al voor gegaan en bestellen (met regelmaat) de boodschappen online en laten ze thuis bezorgen of halen de boodschappen zelf op. 

Kritische reviews zijn uiteraard welkom. Maar heb je echt een probleem met bijvoorbeeld de levering van je bestelling, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice van de betreffende supermarkt. 

Ik heb nu voor de eerste keer besteld bij Butlon. Goede ervaring. Een minpunt: De houdbaarheidsdatum van 1 product kwam niet overeen met de website maar voor mij geen probleem. (scheelde 1 week). Ik heb verder echt veel producten met veel korting kunnen bestellen en daar ben ik tevreden over.

Supermarkt Butlon Consument avatar
Paula
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel wekelijks mijn boodschappen hier. En ik moet zeggen door de goede acties bij de PLUS vind ik de PLUS ook betaalbaar. Service is netjes. Eindelijk verlost van wekelijkse gesleur van boodschappen. Dit is echt beter zo.

Supermarkt PLUS Consument avatar
Marcella
cijfer:
8
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Wat een uitkomst,ik ben slecht ter been,heb geen vervoer,wel een paar maanden op de wachtlijst gestaan.Maar toen ik kon bestellen....was ik zo blij,het is echt een fantastische supermarkt,tot nu toe is alles voorradig, de bezorgers zijn vriendelijk,en behulpzaam, kortom,een aanrader

Supermarkt Picnic Consument avatar
Ida Schuurman
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik ben heel erg tevreden klant bij Deen. Sinds de corona toestanden begonnen met bestellen van de boodschappen hier en nog nooit is er iets niet goed gegaan of niet compleet ofzo. Boodschappen komen op tijd, vriendelijke bezorgers en het assortiment is prima. En dat mag ook wel eens gezegd worden.

Supermarkt Deen Consument avatar
Tineke
cijfer:
9.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Veel is online niet leverbaar. Afgelopen zaterdag ALLE tomatenblokjes niet leverbaar. Bij de klantservice zeggen ze niet waarom dat zo is, alleen dat ze de klacht doorgeven. Ook bonussen zijn vaak niet verkrijgbaar. We zouden graag een andere supermarkt proberen.

Supermarkt Albert Heijn Consument avatar Foto weergeven
Gerrit
cijfer:
6.3
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik ben HEEL tevreden over Jumbo thuis bestellen.Ik ben 80 jaar en bestel de boodschappen altijd voor 2 weken,Met een goede vriezer gaat dat best.De tussen door dingen zo als fruit koop ik een keer per week zelf. Jumbo verpakt alles netjes.Koel bij koel en Bevroren ook weer apart. De mensen die de boodschappen brengen zijn zeer vriendelijk. Kortom , Dit blijf ik zo doen,Het bevalt ,PRIMA.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Rini Gros
cijfer:
9
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

producten slecht vindbaar online. Eerder online geleverde producten zijn niet te vinden, onduidelijk of ze niet meer verkocht worden of op zijn. Aan de aanvang van de boodschappen in het mandje stonden mijn vorige boodschappen (van vorige data) nog vermeld en die waren niet van het scherm te krijgen. Op het advies van jullie klantenservice heb ik ze toen een voor een moeten verwijderen. Ik ga nu eerst albert heyn proberen want dit is te frusterend.

Supermarkt Hoogvliet Consument avatar
janine van engelen
cijfer:
7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik zou heel graag mijn boodschappen bestellen via Deen want ik zie altijd goede aanbiedingen. helaas bezorgen ze net niet bij mij thuis. Jammer. Wat ik wil heel regelmatig bestel zijn de bloemen. Die kunnen wel overal bezorgd worden. Het is echt een enorme doos met hele mooie bloemen voor 20 euro. Gratis bezorging dus daarmee ben ik echt blij.

Supermarkt Deen Consument avatar
Els
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Ik bestel al een poosje bij mijn PLUS de boodschappen. Ik ben tevreden want ik hoefde hierdoor niet naar de winkel tijdens Corona gedoe. En eigenlijk gaat het altijd goed. Op tijd en maar 1 keer kapot product ontvangen maar netjes opgelost. Ik blijf dus voorlopig bestellen.

Supermarkt PLUS Consument avatar
Roelie
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal

Inmiddels ook ervaring met boodschappen bestellen bij Jumbo. Het bestellen ging gemakkelijk en met wat actieproducten erbij werden alle boodschappen gratis bezorgd. Echter... de boodschappen kwamen niet op de afgesproken tijd. Gebeld met de klantenservice en ze waren onderweg, zelfs nog na 21.00 uur 's avonds. Uiteindelijk kregen we de boodschappen rond 21.30 uur thuis. Dat was bijna een uur later dan de afgesproken tijd. Een hele aardige bezorger was het, dat wel. We kregen extra korting (-8 euro) omdat hij zo te laat was. Dat maakte deze eerste ervaring meteen weer wat positiever. Maar voorlopig probeer ik ook andere supermarkten nog eens uit.

Supermarkt Jumbo Consument avatar
Evi
cijfer:
8.7
Service
Prijs
Assortiment
Totaal
Ga naar pagina: